B

B
@Busraa4_
Bir kuşun cilvesi yoktur penceremde, islenirken dudağım.. *** Atlara adanmış bir ruh.
Özel ve Koruma Güvenlik
Mezun
Diyarbakır
24 Ekim
274 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
"...akşam, ağır ağır iniyor."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hayat böyle dalında kızaran zerdali gibi kıpırtısız, tatlı bir mayhoşluk içinde geçiyordu."
"Bir tel kopar,ahenk ebediyen kesilir."
Edebiyat
“Eski bir sanrıdır yıldızlı göğün altında yaşadığımız. Eski bir sanrıdır mandalina bahçelerindeki adımlarımız, ve yağmur sesiyle geçen geceler.."
Ah, beni affet,yalvarırım affet! Dün akşam.. Ah o benim hayatımın son anı olmalıydı.Ey, güzel melek! Ömrümde ilk, evet ilk olarak içimi sonsuz bir sevinç duygusu kaplamıştı.O beni seviyor! O beni seviyor diyordum içimden.Dudaklarından akan o aşk ateşi dudaklarımı hala yakıyor.O hiçbir şeye benzemeyen ürpermeyi içimde hala duyuyorum.Affet beni! Suçumu bağışla! Ah beni sevdiğini biliyordum.Anlam dolu o ilk bakışlarından, ilk el sıkışlarından anlıyordum bunu.O gün bana verdiğin çiçekleri hatırlıyor musun? Ah, gece yarısına kadar bu çiçeklerin önünde diz çöküp oturdum,onlar bana,senin aşkının birer damgası gibiydi. Dünyada her şey geçicidir.Ama hiçbir sonsuzluk,dün akşam dudaklarından tattığım ve her an içimde duyduğum yakıcı zevki söndürmez.Beni seviyor! Bu kollar onu sardı.Bu dudaklar o dudakların üstünde titredi.Bu ağız o ağza değdi.O benimdir.Sen benimsin.Evet, Lotte, sonsuza kadar benimsin!