📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...tekrar eski ceketi giyiyor gibiydim.Her şey aynıydı. Eski yaşayışıma, eski düşünce biçimime içerlemiştim. Bir şeyler için yaşamak istiyordum. Ama hiçbir şey yoktu!
Hayatımda bir amaç, bir değer olsun istedim ama yoktu.
Boş ve anlamsız bir hayattı benimki.
İçimin çekildiğini hissediyordum;
bulamayacağım bir şeyi arıyor, tutamayacağım bir şeye uzanıyor gibiydim."
...
"...artık hislerim eskisi gibi değildi. Benden veya hayattan bir şeyler eksilmiş gibiydi, ama hangimizden olduğunu bilemiyordum."
"...geminin biri, kederli bir veda çığlığı attı; yaşanabilecekken, yaşanmamış tüm aşkların sıkıntısını bir 'Gordion Düğümü' gibi hissettim gırtlağımda.’’