"Ben hayatımda beni bu kadar fiziksel hırpalayan bir kitap okumadım daha "
Yani gerçekten "tüyler diken diken " diyeceksek o kitap bu "kitap"
BU BIR "KORKUNÇ DEHA" kitabıdır. .
Spoiler # yoktur ama ..yinede dursun
Incelemesini okuduğum
Homeless
Sayesinde (listede vardı ama hep ertelenenler arasında ) ani bir kararla okuduğum...
21 birbirinden karanlık "labirent hikaye"
Bir ara PO hikayeleri içinde kayboldum diye düşünmedim değil ..
Kayboldukça size yol gösteren iri gözlü kadinlar , siyah saçlı, kızıl saçlı, saçsız
..bazen bacaksız... kucaklarında ölü kuşlar olan ,sekiz kollu bir kafalı, boydan boya karnı yarık, elinde bıçak olanlar ,ellerindeki deliklerden kan sızanlar çıkacak yolunuza ..onları takip edin ,Korkmayın!
Dahada kafanız karışınca kulağınıza fısıldayan şiirler var ..böyle unutulmuş dualar gibi ,mezarlık sesleri gibi ,başka bir dünyadan geliyormuş gibi "efsunlu" fıs_fıs_fıs_fıs "kimse duymasın , kimse duymasın "
Işte bu kimsenin duymadığı görmediği "KADIN" olmanın zorlukları anlatıyor aslında "ANLAYANA " Mine Söğüt
...hasır altı tecavüz,tehdit ,dayak,annelik,..
__ aile içi şiddet
dışı "dışlanma " sonucu "DELiRME" olan okudukça ışık yakma ihtiyacı duyduğunuz
kör bir karanlık kuyu!
"A__kıl
"bir ince saç telinden ibarettir koptu mu bağlamak zordur bir daha " demişti bir doktor arkadaşım sohbet ederken ..
A_kıl
A_kıl
A_kıl
"Unutma ,unut, unutma,unutma,unut "