O şarkının o sözüne inanarak hayatta kalmaya çalıştım altı ay boyunca. İnandım, bekledim, yaşadım. Ve gerçek oldu. Şöyle diyordu şarkı, "Yolun sonunda bir olmasaydık anlamsızlaşırdı bütün bu macera."
Biz bir olmak zorundaydık. Biz yeniden bir araya gelmek zorundaydık. Yoksa anlamsızlaşırdı bütün bu macera...