Büş •

Reklam
‪Hep geçer diyorlar ya Olric.‬ ‪Sence geçer mi ? ‬ ‪Geçer elbet efendim ...‬ ‪Bazısı teğet geçer ,‬ ‪bazısı deler geçer,‬ ‪bazısı deşer geçer, ‬ ‪bazısı parçalar geçer ,‬ ‪ama mutlaka geçer ... ‬
Edebiyat
“Doğru, çağdaşlarınızın yanınıza kâr kalmasına izin verdikleri şeydir .”
Sayfa 251·Kitabı okudu
Felsefe
Neye kıyamazsan onunla sınanırsın .

Zynp.1519

@zynpozturk_09
·
Neyi feda edersen, o sana ihsan edilir. Neye kıyamazsan, onunla da sınanırsın