İlk defa bu tarz bir kitap okudum normalde bilim kurgu pek benim tarzım değil filmlerini izlemeyi severim ama kitabı nasıl olur acaba diye düşündüm. Aslında uzun zamandır okunmasını bekliyordu kitaplığımda sonunda okuyabildim. Bir ara çok popülerdi bu kitap. Özellikle son bölümlerinde baya şaşkınlık yaşadım yazarın hayal dünyası sanki gelecekte ki teknolojik çağın yansıması gibiydi. Kitap cidden heyecanlıydı ama elimde de baya süründü açıkçası bu kitap bence ele alınınca hemen okunmalı yoksa pek heyecanı kalmıyor ben açıkçası oyunun anlatıldığı kısımlarda sıkıldım Emika’nın Sıfırla mücadelesi Hideo ile ilişkisi daha çok dikkatimi çekti. Ayrıca kitabın sonu bilerek açık uçlu bitirilmiş sanırım 2. Kitap da okunsun diye açıkçası ben 2. Kitabı okumam diyordum ama sonu yarım bitince okumak istedim. Ama bir daha kolay kolay bu tarz bir kitap okumam sanırım pek benlik bir tarz değil yine de oyun oynamayı seven teknoloji sanal dünyaya meraklı okuyucular sever diye düşünüyorum. Ayrıca bu kitabın youtube da birkaç videosunu izlemiştim herkes deli gibi övüyordu sorun bende sanırım tamam büyüleyici bir dünya falan ama vay canına müthiş bir kitap diyemiyorum maalesef
Yeni bitirip geldim aslında kral kaybederse kitabını yeni okumuştum ilerleyen zamanlarda diğer kitaplarını okurum demiştim ama dizisinin fragmanını görünce merak edip başladım daha doğrusu sesli dinledim kitabı almak istemedim. Öncelikle biri demişti Gülseren Hanımın bir kaç kitabını okuyunca hepsi aynı gibi geliyor diye belki de kral kaybederseden hemen sonra okuduğum için olabilir çok benzer geldi bu kitap. Yine aldatan bir adam ama bu sefer adam fakir kadın zengin yine uzun yıllardır beraberlik devam ediyor adam karısından ayrılamıyor. Hee ikisi arasında hangisi daha iyi derseniz bence Kral Kaybederse daha iyiydi o beni daha çok etkiledi. Tabi bunlar gerçek hayatlar ama yine de keşke bu kadar benzer konuyu yazmasaydı dedim. Yine de dinlerken sıkılmadım Handan nasıl bir kadınsın sen Hayri’nin eşi resmen Handan’ı kabullenmiş birbirleri ile gayet rahat bir ilişki içinde olmuşlar bunlar çok tuhaf geldi bana bir kadın nasıl bunu kabul eder.Handan’ın acı dolu geçmişi zengin olsan da işte mutlu olamıyorsun özgürlüğün olmadıktan sonra. Nalan’ın kocasının Hayri ile Nalan’a hiç bir şey yapmaması vay be hayatta böyle insanlarda mı var dedim bu kitapta en şaşırdığım durumlar buydu cidden birbirini çekemeyen tek insan vardı oda Laz Kızı ama onunda durumunu Gülseren Hanım’la konuşmasını isterdim belki her şey daha farklı olabilirdi. Sanırım Gülseren Hanım’ın bir kitabını daha okucam oda ilk kitabı olabilir ondan sonra uzun süre okumayı düşünmüyorum biraz ara vermek en iyisi.
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,2bin okunma