“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.”
Bir kitabın son satırını da okuduktan sonraki gülümsemeyi veya gözyaşını, kitabın kapağını kapatıp,eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamayı ve içinden çıkmış olduğun
dünyayı gözden geçirmeyi kitap okumayanlar bilmiyor.
Düşünebiliyor musun?