X

X
@Busralarcax
sağımdaki ve solumdaki meleklerden özür dilerim bu hayatı onlara izlettirdiğim için
Reklam
Sanki o her yanı kaplayan sessizliğin gerçeği geri getirmesini ve her şeyin normale dönmesini bekler gibiydi.
Alıntı
Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını, neleri yendiği, yenemediğini, kimlerin yanında olmak istediğini, neler hissettiğini, neleri hissetmekten korktuğunu, içini, senden daha iyi bilemez. O yüzden dik yürü hep, kendine, sadece kendin lazımsın. Sabahattin Ali
Reklam