X

X
@Busralarcax
Sylvia Plath, “yazıyorum çünkü içimde susturamadığım bir ses var.” dedi ama intihar etti. Sylvia Plath
Edebiyat
Reklam
"İnsan kalkıp gidemediği yere, dalıp gidermiş.."
Edebiyat
Sonra dedim ki, insanlara ne anlatırsan anlat ama kendini anlatma! Bilirim, anlamazlar..
Edebiyat
Gözüm dalar, gariplenirim..
Edebiyat
"Halbuki ben ruhumun üzerine bir tokat yedim ve bunda kabahatliyim!"
Reklam