X

X
@Busralarcax
Mutlu olamazdık! Yemin etmeye kalkışma, inanmam..
Edebiyat
Reklam
Dokuz yıl oldu ve sesinin tek bir tonu değişmemiş.
Edebiyat
Evde bir ölü yaşıyor, fark etmiyor musunuz?
Edebiyat
İçerdeki gözyaşları dışarı akandan daha fenadır.
Edebiyat
Ruhu çoktan ölmüştü, geriye öldürülecek yalnızca bedeni kalmıştı.
Edebiyat
Reklam