Bitmesini istemediğim bir kitaptı. Alırken bu kadar akıcı ve sürükleyici olacağını düşünmemiştim. Karşılıksız aşkın saf ve her şeye rağmen hala tutkulu bir şekilde devam etmesini anlatmış yazar. Sıcacık içinizi ısıtan bir hikaye.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bağımlılıkların bizi fazlasıyla kendine esir aldığı bu dönemde tam bir ders niteliğinde okuyucuda bu konuda farkındalık hissiyatı yaratıyor. Bazı yerler dışında oldukça akıcıydı. İlk başlarda bahsettiği çeşitli terimlere yabancı kalmam dolayısıyla biraz zorlandım fakat sonrasında hikaye beni içine çekti. Okumayanlar için tavsiye ederim. Güzel bir başlangıç kitabı olabilir.