Yazarın okuduğum ikinci romanı ilk romanını okuduğumda çok beğenmiştim büyük bir hevesle kitabı okumaya başladım romanın konusu tarzı bana hitap etse de çok gereksiz ayrıntılara çok fazla yer verilmiş sonlara doğru baya sıkılmıştım ama sonunu iyi bağlamış ve güzel şekilde bitirdi gereksiz uzun olması dışında genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim yazarı okumaya devam edeceğim kitap okunmaya değer Kayıp Tanrılar ÜlkesiAhmet Ümit
Iktidarı tümüyle ele geçirmeden zaferden soz edilemez lakin zafer de tek savaşla kazanılmaz; kutsal taca kavuşmak, tanrısal tahta oturmak, yeryüzünün ve gökyüzünün hükümdarı olmak için sadece titanlarin kralını yenmek yetmez