"Ölüler gerçeği ilk anda anlayamazlar, bilinç kaybı algıyı yavaşlatır. Ne demek isteğimi daha açık söyleyeyim o zaman; sizin çizdiğiniz sınırlar içinde bir hayalim yok. Bilakis yücelttiğiniz dünyaya ne kadar uzak durabilirsem o kadar iyi diye düşünüyorum. Buradaki insanları çağırdığınız yerde merhamet yok, sevgi yok, bilgelik yok. İşte bu yüzden hayallerimi anlatmamın da bir yararı yok, anlayabileceğinizi düşünmüyorum."
"Ben koşulları değil, sizin tavrınızı tartışıyorum. Sefalet içinde yaşamanızı önermiyorum, zenginlik içinde yaşarken sefaleti yüceltmenizi, sosyal farkındalık projelerinden bir iyilik maskesi yaratmanızı, bu iyiliğin gölgesinde aslında yeni olur kitlesi oluşturma çabanızı eleştiriyorum. "
"Bunlara rağmen kadın olmak başlı başına ihtilaldi. Her gün bir zihni fethedip varlığını olduğun gibi kabul ettirmekle geçen gündelik ama sonsuza kadar süren bir ihtilal. Her gün yeniden başlayan, hiç bitmeyen bir direniş. İnsan yerine konulmanın savaşı!
Herşeye rağmen kadın kalabilmekse büyük zaferdi! Çünkü dünyanın en çok kadınlara ihtiyacı varken, sadece üç beş abazan aç bırakılmış cinselliklerine mazeret arıyor diye, objeleştirilen kadının tüm varlığını hayattan çekip saklanması hayata ihanet değil miydi?
Kadının görev almadığı bir toplum köleliğe hizmetteydi."