Bir kadının ruhu ancak bu kadar güzel aktarilabilirdi bir erkeğin gözünden . Bütün her şeyi ile gerçeği tam olarak hissedebileceğiniz bir kitap . Masum ,saf bir sevgiden kadınsı tutkulu bi sevmeye tüm evreleri içine sindire sindire sevmiş bir bilinmeyen kadın . Adamın tekrar tekrar yeniden tanıdığı aslında hiç tanımadığı bi kadın . Beni en çok üzen son satırlardı .Adamın dünyasında kadının bir yeri yokken adam kadının var olma sebebidir.