Vehbi EKİNCİ

Ama insan acılarının en büyüğü yasasız yargılanmaktır.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Reklam
Madem ki hepimiz yargıcız, o halde hepimiz birbirimize karşı suçluyuz, hepimiz kendi berbat tarzımıza göre İsa'yız, bir bir haça gerilmişiz, ama yine bilmeden.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Suçlu her zaman avukatlar bulur, masum ise bazen
Sayfa 79·Kitabı okudu
Daha kötüsünü tanıdım ben, insanların yargısını. Onlar için hafifletici nedenler yoktur, iyi niyet bile suç olarak düşünülür.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Suçluluğu yaratmak ve cezalandırmak için Tanrı zorunlu değildir. Benzerlerimiz, kendimizin yardımıyla yeterlidir bunun için.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Reklam