Sevgi: "Kendini neden bu kadar hırpalıyorsun Hikmet?"
Hikmet Benol: "Çünkü ben aşağılık bir adamım. Kendimde kötü gördüğü ve engel olmadığı her özelliği açıkça belirten biriyim."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oğuz Atay: "Selim'i de böyle çarçabuk harcamasalardı, o da belki yazardı."
Edebiyat Dünyası: "Neden intihar ettirdin ona?"
Oğuz Atay: "Benim gibi yaşamaktan korktuğu için, sadece yazmakla kalmazdı."
— Loş oda ebediyen sessizliğe bürünüyor.
— Bu sessizlik, yeryüzünün en dürüst ve en asil çığlığıdır efendimiz. Ben her zaman yanınızdayım.
— Elveda Olric...
— Elveda efendimiz... Yolculuğumuz sonsuzluğun o hür vadisinde devam edecektir.