Gecekondu Sakinleri: "Bu adamın burada ne işi var? Bizden değil bu."
Hikmet Benol: "Maddi zorluklar ve kendine güven duygusunu yeniden kazanma isteği zorladı beni buraya."
Sevgi: "Kendini neden bu kadar hırpalıyorsun Hikmet?"
Hikmet Benol: "Çünkü ben aşağılık bir adamım. Kendimde kötü gördüğü ve engel olmadığı her özelliği açıkça belirten biriyim."
Oğuz Atay: "Selim'i de böyle çarçabuk harcamasalardı, o da belki yazardı."
Edebiyat Dünyası: "Neden intihar ettirdin ona?"
Oğuz Atay: "Benim gibi yaşamaktan korktuğu için, sadece yazmakla kalmazdı."
— Loş oda ebediyen sessizliğe bürünüyor.
— Bu sessizlik, yeryüzünün en dürüst ve en asil çığlığıdır efendimiz. Ben her zaman yanınızdayım.
— Elveda Olric...
— Elveda efendimiz... Yolculuğumuz sonsuzluğun o hür vadisinde devam edecektir.