Ozan Korkmaz

Ozan Korkmaz
@Byyorgun
Dergâh-ı dünyaya geldik geleli,, Mana bize Adem diye görünür...! Berzâh-ı alemden düştük düşeli, Fanî zaman bitmez diye görünür...!
Dünya da hayatın tek bir manası varsa o da sevmektir
Edebiyat
Reklam
Nasıl da yılları buldu,bir mısra boyu maceram..!!
Edebiyat
... Şimdi özledim desem anlamayacaksın, Anlamayacak kadar uzaksın...
Edebiyat
İnsan olmayı başarabilmek için doğduğunu anlayamadıysan hangi dine inandığının hiçbir önemi yok..
Edebiyat
... Bana şimdi uzaksın bir gönül.. Yüreğin beni almaz, yasaksın...!!
Edebiyat