Ozan Korkmaz

Ozan Korkmaz
@Byyorgun
Dergâh-ı dünyaya geldik geleli,, Mana bize Adem diye görünür...! Berzâh-ı alemden düştük düşeli, Fanî zaman bitmez diye görünür...!
Bilirim..Payım bu kadar... Unutmuş gülmeyi,,gözbebeklerim..!!
Edebiyat
Reklam
Seni kimselere söylemeden öleceğim..!
Edebiyat
Yağmur,,daha bi anlamlı gelir. Yüreği,dünden ıslak kalanlara..!!
Edebiyat
"Aynı duayı birbirlerinden habersiz eden iki insan,er ya da geç kavuşurlar .!!!
Edebiyat
İnsan,,yarası yarasına denk geleni sever oysa..!!
Edebiyat