Cok begenerek okuyamadigim bir kitap. Zaten yarisinda hikaye bitiyor. Kalan yarisinin yarisi da basit ask sozleriyle doldurulmus. Lisede okusaydim cok sevebilirdim belki.
Kendinden geçercesine aç gözlerle onu suzdu.Burada onun icin yasamaya,onu kazanmaya, onun icin dovusmeye ve onun icin olmeye deger bir sey vardi.Kitaplar gerçekti.Dunyada boyle kadinlar da vardi.