BeyzaBB

Neden Wattpad'deki Bütün Kitaplar Aynı?
2/10
·720 syf.··
2022 42. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2022 18:33
YouTube kitap kanalımda Aslı Arslan'ı ve Sokak Nöbetçileri kitabını okumadan ölebilirsiniz dedim: ytbe.one/-AXqTQjVFOk Merhaba arkadaşlar… Evet. Bugün ben yine bir Wattpad kitabı okudum. Peki, bilin bakalım ne oldu? Bu kitap da bir erkekle bir kızın toksik aşkını anlatıyor. Aa, ne kadar şaşırtıcı değil mi? İncelemeye başlamadan önce yine şunu söylemem gerek. Bu incelemenin altına yazılan her yoruma karşılık olarak bu tür kitaplarla vakit kaybetmemeniz açısından daha nitelikli kitaplar önerdim, o yüzden kitap önerileri için yorumlara bakabilirsiniz. Sokak Nöbetçileri kitabı, Helin adındaki bir kızın Sokak Nöbetçileri adındaki bir çocuk grubuna ilk aşamada ajan olarak sızmasını anlatıyor. Ama olaylar sadece bununla kalır mı? Eğer o kitap bir Wattpad kitabıysa tabii ki kalmaz. Helin gider Yankı adındaki bir çocuğa aşık olur. Kendini ezdirir. Onun himayesi altına girer. Kendi kendine yetebilen bir kadın olmaktan çıkar, sürekli “erkeğinin” etrafında döner durur. Bütün olay bu. Peki, bunu anlatmak için 720 sayfa yazmak da ne demek? Kutsal kitap mı okuyoruz mübarek? Dürüst olmak gerekirse, kitabın başlarında sokakta büyümek zorunda kalmış çocukların hikayeleri anlatılacağı için heyecanlanmıştım. Çünkü kulağa çekici gelen bir konu. Hakan Günday’ın kitaplarını hatırladım hatta. Yazarın Yankı, Mutlu, Işık, Lal ve Bartu karakterlerini farklı farklı tasarlamasını da sevdim. Düşünsenize… Ben bir Wattpad kitabı okuyorum ve içindeki bir şeyi seviyorum. OHA. Çünkü hepsinin farklı bir karakter özelliği var. Hepsi ayrı ayrı kişiliklere sahip. Bu karakter farklılıkları da kitap boyunca hissediliyor. Peki neden Wattpad kitaplarının %99’unda okura bir süre sonra toksik bir aşk dayatılıyor? Buradan yazara ve genel olarak Wattpad'de yazmak isteyen insanlara birkaç soru sormak
Edebiyat
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
BeyzaBB
14 yasindayim ama klasik odakli okuyorum bana bir kitap onerir misinizz?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi
Milena’ya Mektuplar | Franz Kafka #arkakapak Yirmi üç yaşındaki Milena Jesenskâ oldukça yetenekli ve etkileyici bir kadındı. Kafka’nın eserlerini Çekçeye tercüme eden Milena, onu son derece karmaşık dehasını ve daha karmaşık olan kişiliğini eşi benzeri görülmemiş bir biçimde kavrayabilmişti. Kafka en mahrem benliğini açmıştı Milena’ya… Kitaba puanım 5/5 Kitap beni mahvetti… Kitabı okurken ayrı ağladım, kitabı bitirdikten sonra ayrı ağladım. Aslında kitaptan çok korkuyordum çunku yavaş ilerleyebilcegıni düşünüyordum. Yani mektupları falan okurken sıkılırım diyordum ama aslaaa öyle bir şey olmadı. Kitabın akışı çok güzeldi bence. Kafka nın duygularının çöküşünü görebiliyorduk kitapta. Kafka nın çaresizliğini falan herşeyi çok derinden hissediyorsunuz. Ben indigonun çevirisinide çok beğendim. Yani kesinlikle alıp okuyun. Bir başka kitapta görüşmek dileğiyle
Modern Klasik
Milena'ya MektuplarFranz Kafka · Babıali Kültür Yayınları · 201665,9bin okunma
BeyzaBB
Hemen okumam lazımm
Wattpad Cringe Kitaplar Serisine Devam
1/10
·488 syf.··
2022 8. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2022 18:19
YouTube kitap kanalımdaki yeni videoyu izleyerek insanların neden böyle kitaplar okuduğunu öğrenebilirsiniz: ytbe.one/mDnTL7oeTLA Cüneyt Özdemir, Acemi Cadı dizisi, eski Kekstra reklamı, Pokemon'daki Roket Takımı... İşte bunların hepsi 4N1K kitabı arkadaşlar. İncelemeye başlamadan önce yine şunu söylemem gerek. Bu incelemenin altına yazılan her yoruma karşılık olarak bu tür kitaplarla vakit kaybetmemeniz açısından daha nitelikli kitaplar önereceğim, o yüzden yazacağınız her yorum sizin için yeni bir kitap önerisi demek oluyor. Bu sıralar dünyanın en iyi kitaplarından biri olan Niteliksiz Adam kitabını okuyup edebiyatın Everest Dağı'na tırmandığımı biliyorsunuz. İşte yine o dağın zirvesinden aşağı atlayarak yaptığım bu edebi intihar, kafamdaki nöronların havai fişekler gibi bir bir patlamalarına sebep oldu. O yüzden bu incelemeyi evlerinizde sözcüklerden oluşan bir havai fişek gösterisini izlermiş gibi okumanızı tavsiye ediyorum. Öncelikle kitabın isminden başlamak gerekirse, bu kitabın Cüneyt Özdemir'in 5N1K programındaki N harfinin bir gün gezmeye çıkıp kaybolmasını anlattığını sandım. Hatta diğer harflerle birlikte çeşitli maceralar yaşadıktan sonra da programın isminin 4N1K haline dönüşmesinin hikayesini anlattığını düşünmüştüm. Fakat maalesef ki benim düşündüğüm bu kurgu yerine çok daha cringe bir senaryoyla karşılaştım... Kitabın daha detaylı yorumuna geçmeden önce bu kitaba ve benim Wattpad kitaplarıyla olan mücadeleme uyum sağlayacak bir şarkı bile buldum. Çünkü kitabın tamamı bence Kekstra'nın eski reklamına benziyor. Hatta 4N1K kitabının yorumu için Kekstra'nın reklamındaki bu şarkıyı burada uyarlamak istiyorum: "Oğuz tam bir canavar Tüm Wattpad ondan korkar Kapıda görünür görünmez Saklanır 4N1K'lar" Kitabı okuduğum sıralarda aklımdan sadece
Edebiyat
4N1KBüşra Yılmaz · Epsilon Yayıncılık · 20179,2bin okunma
BeyzaBB
Bir kitap önerisi istiyoruum. 13 yaşındayım ama fazlaca klasik okudum(:
Ücretsiz kargo
Yaşadığınız şehirde aradığınız her kitabı bulamıyor musunuz? Kitap almak için dışarıya çıkmaya vaktiniz yok mu? Ya da internet alışverişini daha mı çok seviyorsunuz? Tüm bu sorulara cevabınız "Evet" ise doğru yerdesiniz!🎊 Bkmkitap.com'dan yapacağınız tüm alışverişlerde kargo bedava ve kapıda ödeme imkanından yararlanarak aradığınız tüm kitaplara kolayca ulaşabilirsiniz. Hemen İncele: bkmkitap.com
BeyzaBB
Arkadaşlar sitenin tedariğinde sıkıntı var, bi sipariş verdim 8 gün oldu hala stokları gelmedi
6/10
·400 syf.··
2021 82. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Temmuz 2021 11:48
2021/58 Rüzgar arpini eline almış, dünyanın çok gençken öğrendiği eski bir şarkıyı çalıyordu. Hayal kırıklığı yaratan bir dünyada yaşıyoruz. Dünyaya her çeşit insan lazım ama bence bazılarını dışarıda bırakabiliriz. ''Kasım genelde sevilen bir ay değildir, sanki dünyanın yaşlanmaya başladığını bir anda fark edip ağlamaya başladığı bir aydır.'' Anne ve Avonlea halkının neredeyse bire bir ayni çizgide ilerlediği , hikayenin iniş çıkış yaşamadan düz bir hatta ama akıcı bir dille devam ettiği , bol bol betimlemeye, iyilik timsallerine , hayal gücünün doruk noktaya ulaştığı olaylara yer verildiği bir anlatım olmuş. İlk kitaptan farkı kesinlikle Anne in daha az konuşması ve eklenen yeni karakterler..onun dışında pek bir fark göremedim. İlk kitabı okudugumda ne hissettiysem ikinci kitabı bitirdigimde de aklımda olan oydu ki korkularimi kanıtlar nitelikte devam eden bir okuma oldu. Genel yorumları incelediğimde herkesin bayildigi , öve öve yere göğe sigdiramadigi bir kitap olması beni oldukça şaşırttı. Okumaya devam ettikçe aklımda olan hep 'evet tamam , iyilik , hoşluk , güzellik, ne tatlı insanlar , evet iyi ki böyle davranmışlar , tamam şimdi ne olacak, AA uyuz adamın içinden bile iyi biri çıktı , o da iyi tamam , bütün dünya buna inansa hayat bayram olsa da ee şimdi?' oldu. Ve elimde 3 kitabı daha var , onun dışında yayınlanan 3 kitapla birlikte toplam okunmayi bekleyen 6 kitap daha! Aynı çizgide devam edecek diye okumak istememeye başladığım..sanırim.araya başka kitaplar sokmak çok daha iyi olacak, aşırı doz Anne aldım..
Yeşilin Kızı Anne 2L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20207,9bin okunma
BeyzaBB
Çok haklısın