Kitap okurken çoğu zaman kendimizin dışına çıkarak başkalarının gözünden olaylara bakma imkanı buluyoruz. Bu kitapta ise gerçeğin ötesine çıkıp hayatın gerçeklerini gözlemlediğimi hissettim. Kitabı okuma sürecimde uzay aracımdan mavi dünyama selam gönderdim.