Size bugün bir annenin feryadını iletmek istiyorum bu sadece onların değil hepimizin imtihanı bu iletiyi gören herkes az çok demeden destek olsun lütfen belki de hayatı sizin sayenizde çiçek açacak 🙏
⬇️⬇️
Tahriş etmesin diye kıyafetlerinin bile etiketlerini kesip attım daha doğmadan.Tırnağına taş değmesin , kıl kadar canın yanmasın diye her şeyi detay detay düşündüm ama bazı şeylere engel olamadım Oğlum affet anneni.Yutma becerisini ilk kaybettiği günleri hatırlıyorum , hatırladıkça bir bıçak saplanıyor sanki kalbime.Tabi hastalıktan bir haberiz, reflüsü var herhalde rahatsız oluyor diye düşünüyorken meğer evlâdım yutamıyormuş. O gün ağlayarak girdim hastaneye çok aç ne olur birşeyler yapın diye yalvardım doktorlara. Burnuna bir hortum soktular, o an sadece karnın doysun istedim o hortum gözüme hiç garip gelmedi . O günden sonra bir daha hiç birşey eskisi gibi olmadı , boğazından bir yudum su geçmedi bir daha ve en son yavrumuz için midesinden bir tüp yardımıyla beslenmesinin daha iyi olacağını söylediklerinde doktorlar, yine düşünmeden tamam dedik , yeterki onun için en iyisi olsun dedik.Sizin izlemeye dayanamadığınız bu anlara bir anne olarak her saniye şahidim. Üstelik karşımdaki bu bebek benim için bir yabancı değil . Uğruna dünyayı yakabileceğim, canım , kanım , evladım, herşeyim.Evladım hayatta kalsın diye aylardır yalvarıyorum ama sesim boşlukta kaybolup gidiyor , kimse duymuyor yardım çığlıklarımı. Allah rızası için bakıp geçmeyin artık . Yiğit Alp sizinde yavrunuz olabilirdi . Bir anne olarak benim yaşadıklarımı yaşasanız ne yapardınız ?
⬇️⬇️
instagram.com/yigitalpecan?ig...