Öğrenciyken hocalarımız günlük,hatta saatlik plan yaparlardı bizim için.Tarih dersinde hangi konuyu çalışacağımız,geometriden hangi teoremi işleyeceğimiz,neler yapacağımız belliydi.Şimdi ise durum çok farklı.Ne yapacağımıza dair kesin bir plan yok.Yapacağımız işleri planlama konusunda nasıl insiyatif alacağımız bize hiç öğretilmediği gibi bu zamana kadar hep yardımla ve destekle ilerlemiş kişiler olarak can simidiyle yüzme öğrendikten sonra öylece denize atılmış gibiyiz .Boğulup gideceğimize hiç şüphe yok.Nasıl çalışacağımızı bilmediğimiz gibi kendimizi nasıl motive edeceğimizi de bilmiyoruz.