Hayır sevgili okur bu bir kişisel gelişim kitabı değil. Karıştırmayalım. Bu kişinin kendi gücüne, kendi yüreğine dönme kılavuzudur. Öyle olmalıdır. Kulağı tersten göstermek gibidir ki, kıymeti bilinsin çekilen çilenin. İnan inanma ama simya diye bir şey var. Kimi buna enerji diyor, kimi başka şey. Hepsi ise aynı şeye varıyor. Sen bir şeyi çok istersen evren bunun için harekete geçer. Yüreğinden geçen şeye dikkat et sevgili okur. Gerçekten bir şeyi isterken dikkat et. Bu sevdiğin için ölmek bile olsa. Çünkü orda hem sevmek var hem ölmek. Ve evren, dünya, yazgı adına ne dersen de onu sana vermek için harekete geçecek.