Her yıl onun kırmızı güllerini açmasını beklerdim yazın gelmesi ile her Sabah uyanır uyanmaz pencereden bakıp gül açmış mı diye kontrol ederdim o gün fidanı bizim kasvetli evimize hiç yakışmayan bir güzellikteydi çoğu zaman küçük penceremden onu izler hayaller kurardım
𝒪 𝓎ı𝓁𝓁𝒶𝓇𝒹𝒶 𝓀üçü𝓀 𝒷𝒾𝓇 𝑔ü𝓁 𝒻𝒾𝒹𝒶𝓃ı𝓃𝒶 𝓉𝓊𝓉𝓊𝓃𝓂𝒶𝓀𝓉𝒶𝓃 𝒷𝒶ş𝓀𝒶 𝑒𝓁𝒾𝓃𝒹𝑒 𝒽𝒾ç 𝒷𝒾𝓇 ş𝑒𝓎 𝓎𝑜𝓀𝓉𝓊,𝒹𝑒ğ𝒾𝓁 𝓂𝒾?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimi seveceğimize biz karar vermiyorduk
Seçme şansımız oldaydı ikimiz de kalbimizde taşıdığımız aşktan kurtulurduk çünkü yanlış olduğunu bile bile sana yasak olan bir kadını sevmek çok ağırdı.