Doğuştan getirdiğimiz tek bir kusur var: Hepimiz mutlu olmak için dünyaya geldiğimize inanıyoruz..Bu kusurumuzu gidermedikce ...dünya gözümüze çelişkilerle dolu bir yer gibi görünecektir.Cunku her adımımizda ,ister büyük ister küçük bir şey yapmış olalım, dünyanın ve insan hayatının insanların mutlu bir yaşam sürdürmelerine olanak verecek biçimde tasarlanmadigini anlayacağız... İste bu yüzden neredeyse bütün yaşlıların yüzlerinde aynı ifadeyi,yani düş kırıklığını görmek mümkündür.