Kesisligi ve rahibeligi Hazreti Isa mi ortaya atti?Kilise bunlarsız olmaz mi hiç? Isa'nin bu kadar çılgın bakireye ,insan türünunde bunca kurbana ne gereksinmesi var?Gelecek kuşakların içinde yuvarlanıp mahvolacaklari bu uçurumların ağızlarını daraltmak gerektiği asla anlaşılmayacak mi?