Cafer B.

Cafer B.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
8 günde okudu
·
2018 4. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
Reklam
Tadını çıkara çıkara, Yudum yudum kederleniyorum..
“Benim içimde bile, soluk alıyor oluşumu evrenin bir parçası olmaya borçlu olsam da benim içimde bile yeryüzüne ait her şeyde bulunan o gizem dolu volkansı özün, bazen tutkunun sarsıntılarıyla parlayan ateşi hala canlıydı demek ki; demek ki bende yaşıyordum, bir canlıydım, kötücül ve ateşli hazları olan bir insandım.”
Sayfa 35·Kitabı okudu
.. Küstahça biraz daha yaklaştım, onu bakışlarımla kabaca sarmaladım. Açıkça sergilediğim bu tavırla ona “Seni güzel yaratık, seni istiyorum.” demekteydim ve elimde olmadan dudaklarım kıpırdamış olmalı, çünkü hafif bir küçümsemeyle başını çevirirken gülümsedi...
Sayfa 21·Kitabı okudu
Başım köpük köpük bulut, içim dışım deniz, Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Park’ında Budak budak, şerham şerham ihtiyar bir ceviz, Ne sen bunun farkındasın ne polis farkında. Nazım Hikmet.