Belki de ölüm, canlı organizmanın düzenli kuantum diyarıyla arasındaki bağlantının kopuşunu yansıtmakta ve rastgele termodinamik kuvvetlere direnmesi gereken yaşamı güçsüz düşürmektedir
Okunması çok zor bir kitap. Mektupların karşılıkları kitapta olmadığı için anlamak çok zor. Bahsi geçen kişilerin kim olduğu anlaşılmıyor. Olaylar akmadığı için de sürükleyici değil. Çok zor okudum. Sonunda Kafka'nın öldüğünü bilmek de üzücü. Ama anlaşılan Kafka'nın mektuplaştığı tek kişi Milena değilmiş.