Her gün 50 sayfa okuyup bitirdiğim kitap. Ya sen niye bu kadar guzelsin:))
Kitapta bütün duyguları yaşadım resmen. Mutlaka mutlaka ve mutlaka okuyun. Yeri geldiğinde ağladim, yeri geldiğinde gülümsedim, yeri geldi Hasan'a ve Emir'e bir şey olacak diye telaşlandım. Resmen oradaki olayları yaşadım. Çok güzel ve özenle yazılmış bir kitap. Hasan ve Emir'in birbirlerine gösterdikleri sevgi de harika. Emir'in ölmesi üzerine Hasan'ın, Emir'in oğlu Sohrab'a bakmak istemesi.
Normalde bitirmiştim buraya yazmayı unutmuşum. O kadar güzel bir kitap ki elinize aldığınızda birkaç saat içinde bitirebilirsiniz. Mutlaka okumanızı öneriyorum.Yazın tekrar okuyacağım.
Genç Werther'in AcılarıJohann Wolfgang Von Goethe · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024150,1bin okunma