Ölüm sıcaktır, zamanla beden soğusa da.
Ölüm sığınaktır, hele kalpler soğuksa.
Hayat na hoştur, biraz mayhoş.
Her şeyden sıyrılacağını bilmek, istediğin an, istediğin yerde bitirivermek.
Bütün ızdırapları arkanda bırakmak, bütün herkesi.
Belki görürüm orada, başka ölenleri.
Belki beklerim özleyebileceklerimi.
Özleyebileceğim? Özleyebileceklerim beni özlerler mi? Onlara yazık mı gidersem?
Geri de dönemem. Bir daha düşüneyim