Kahve ve Dopamin

Kahve ve Dopamin
@Caglar_A
“Gitmekten mutlu değilim ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Kahve ve Dopamin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2025 1. kitabı
Şükrü Erbaş
8.3/10 · 14bin okunma
Ne araya yolların girmesi Ne kapanan kapılar Ne yıldız kayması gecede, ne güz Ne ceplerde tren tarifesi Ne de turna katarı gökte İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık!
“Nasıl ki gerçek olaylar unutulabiliyorsa, asla olmamış olanların da sanki olmuşçasına anıların içinde yer alabildikleri biçimdeydi.”
Yaşlılığın ilk belirtisinin insanın babasına benzemeye başlaması olduğunu duymuştum.