İçinde birbirinden bağımsız iki hikaye var. Ben şahsen ilk hikayeyi daha çok sevdim. Bozkırda yaşanan iki tane hikayeyi anlatıyor. Hafif durağan bir hüzün elbette var yazarsa. Çerezlik okunası bir kitap.
Deve GözüCengiz Aytmatov · Ketebe Yayınları · 20214,039 okunma
Vay be diyorum. Çok harika bir kitap. Keyifle okudum. Ahh yargıç hiç gelmedi aklıma o olduğu. Böyle kitaplara bayılıyorum. Edebi bir dili yok ama kurgusu ve ele alınış biçimi çok muazzam güzel.
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,7bin okunma