Ama sevdiğiniz biri öldüğünde…o zaman bunun ne anlama geldiğini hissedersiniz.Bu çok çok kötü oluyor .Aniden sönüveren bir havai fişek gibi her yer simsiyah oluyor .Kendimi yalnız,hasta hissediyorum,yüreğim acıyor.
Hayatın hep o güzellik ile ölüm arasındaki ,hareket ile yokoluşu arasında dengede sürdürmek gerektiği mi ?Canlı olmak belki de budur :Ölen anların ardından koşmak ..