Can

Can
@Can1903_
Düştüm aşkının ayağına.. Feyza
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
K A A ..
gel ..

Can

@Can1903_
·
"Can Parçama.."
Gelsene, kahve yaparım sana.. Kahvaltı hazırlarım. Hem Beşiktaş maçlarına da gideriz..
"Can Parçama.."
Gelsene, kahve yaparım sana.. Kahvaltı hazırlarım. Hem Beşiktaş maçlarına da gideriz..
O kadar güzel bir rüyaydı ki.. Uyandığımda yüzümde oluşan tebessümden bahsediyorlardı.. İçime doğru akan ılık sularsa cabası. Her şeyi geçtim.. öyle güzel gülünür mü be kadın..