Can

Can
@Can1903_
K A A ..
gel ..

Can

@Can1903_
·
"Can Parçama.."
Gelsene, kahve yaparım sana.. Kahvaltı hazırlarım. Hem Beşiktaş maçlarına da gideriz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Can Parçama.."
Gelsene, kahve yaparım sana.. Kahvaltı hazırlarım. Hem Beşiktaş maçlarına da gideriz..
O kadar güzel bir rüyaydı ki.. Uyandığımda yüzümde oluşan tebessümden bahsediyorlardı.. İçime doğru akan ılık sularsa cabası. Her şeyi geçtim.. öyle güzel gülünür mü be kadın..
Aşkımm..
"İnsan, evini uzaktan bile tanır.." instagram.com/reel/CgkVRvJjuO...