Can

Can
@Can1903_
Çünkü gel.. Çünkü gelmen gerek.. Çünkü gelmezsen gidecek her şey ... Özdemir Asaf
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
02.39
Uykuya daldığımda arayışınla uyanmayı o kadar çok istiyorum ki.. Uyku sersemi, aşık.. Nabzımın yükselmesini ve kendimi sana bırakmayı o kadar özledim o kadar istiyorum ki..
"Belki bir gün yan yana oluruz.. Belki bir gün dokunurum sana.. Belki bir gün öperim seni ... Belki de bir gün bir bütün oluruz.. "
Seni çok özledim.. Gülüşlerinde cenneti barındıran kadın ... instagram.com/reel/ChegLN3qRj...