Ve güneş doğarken hiç umut yok mu?
Umut insan da..
Umut bin bir ayaklı,
Umut güneşte saklı,
Umut edenler haklı,
Umut insanın hakkı..
Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak.. Unutma; aynı gökyüzü altında,
Bir direniştir yaşamak...
Nazım Hikmet Ran