Emir Can İğrek - Meydan
"Ben beceremiyorum bu yaşama işini bu çamura bulanarak, Dalga geçiyorum hayatla pekala ama bedeli olacak, Ya beni as tavana ya urganımı at, Geçmem bu davadan..."
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan,insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi...