Bu kitabı sayıyla betirtemeyeceğim kadar çok okudum. Bu zamana kadar severek okuduğum gibi bu okumada da severek okudum. Kendimi durduramadan kahkaha attım. Bazen de gözlerim doldu. Ulaş ile Alin aşkı bende hep bambaşka bir yerde.
Başka bir kitapta olsa içindeki yazıların neler olduğuna bakmadan kapatır bir geri dönüşüm kutusuna atardım. Ancak Aşk Nöbeti'nde olmasından olsa gerel gördüğüm yazım yanlışlarına rağmen 'neyse' diyerek devam ettim. Çoğu zaman 'belki böyle bir kelime vardır' diyerek kendime güldüm. Bazen de 'burada direk mi diyor direkt mi?' diye kendimi sorguladım. Ancak bütünleme sınavım olmasına rağmen olduğu kadar hızlı okuyup gülümseyerek bitirdim kitabı.
Bende bu kitabın yerinin başka olduğunu, her bir karakterin bende yer ettiğini söylemeden edemeyeceğim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!