Yerindeyken pekala güzel olan çiçeği ziyan ettiğime pişman oldum.Onu yere attım.
Sonra çiçeği koparmak için sarf ettiğim çabayı hatırlayarak: Ne kadar büyük bir gücü,ne kadar büyük bir yaşama isteği vardı..! Canını kurtarmak için nasıl da çabalıyordu.! Hayatını verirken bile ,bunu bana pahalıya mal etti ! deye düşündüm.