Yoğun iş temposu altında vazgeçemediğim tek şey okumak, en değerli hazinemizi en faydalı şekilde değerlendirmeliyiz. Bütün kütüphanemi buraya eklemem imkansız ama bir kişinin bile birşey öğrenmesine sebep olabilirimsem ne mutlu
”Bir kalabalığı boyunduruk altına almakla,bir toplumu yönetmek arasında her zaman bir ayrım olacaktır.Dağınık yaşayan insanların sayıları ne olursa olsun,birbiri ardınca bir kişinin buyruğu altına girdikleri zaman,bence artık orada bir ulusla başkanı değil,bir efendi ile köleleri vardır.Bu belki bir topluluktur ama hiçbir zaman toplum sayılamaz.”