Kitapta geleneksel bir ahlak anlayışı olan anne babaya saygının her koşulda sürdürülmesi gerektiği düşüncesinin, insanın ruhunda ve bedeninde açabileceği yaralara değiniliyor. Kitabı okurken, yazarın burada çocuklarını suistimal eden anne babaları kastettiğini aklın bir kenarında tutmak gerekebilir. Her çocuğun anne baba tarafından kötü niyetli olmasa da açılmış yaraları vardır. Yaraları olanların okuyabileceği ya da kendi çocuklarına nasıl yara açılmayacağının öğrenilebileceği bir kitap.
Ancak aslında hissetmediğim duyguları hissetmeye zorlarsam kendimi, gerçekten ne hissettiğimi, neye ihtiyaç duyduğumu ve insanların bana söylediklerini neden yap mam gerektiğini artık bilmiyorsam, -gerçek benden-geri ye ne kalır ki?