Eyyy hemcinslerim! Eşinizle aranız bozulduğunda ilk işiniz, sosyal medya da, watsap durumunuz da imalı paylaşımlarla ortalığa saçmak oluyor. Bari eşinizin ailesine kapatın (bana kalsa hiç paylaşmayın ama işte...)Kimseyi küçük düşürmeye hakkınız yok, ayrıca ekli olan sülaleye de malzeme vermeye gerek yok. Asil olun biraz ya hu! kreş çocukları gibi hep şikâyet hep şikayet.Eşinizin herşeyi maddi manevi size emanettir. Emanete sahip çıkın. Susarak hakkını verin.