Beni en çok etkileyen 2. Dünya savaşı kitabı acı ,gözyaşı,çile, hasret,özlem… insanın okurken içine işliyor resmen kitabın içinde buluyorsunuz kendinizi bi kadının nasıl eriyip yok olduğunu içinizde hissediyorsunuz
Bazı kitaplar hiç bitmesin istersin son sayfaları ağır ağır okursun ve kapağını sakince kapatıp bi kaç dakika öyle kalırsın tam olarak o kitap bu işte …