Beni en çok etkileyen 2. Dünya savaşı kitabı acı ,gözyaşı,çile, hasret,özlem… insanın okurken içine işliyor resmen kitabın içinde buluyorsunuz kendinizi bi kadının nasıl eriyip yok olduğunu içinizde hissediyorsunuz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı kitaplar hiç bitmesin istersin son sayfaları ağır ağır okursun ve kapağını sakince kapatıp bi kaç dakika öyle kalırsın tam olarak o kitap bu işte …