Vv

Vv
@Cansudyn
Tu Guli Ez Bülbüle Teme
Lê wûsa tu li min çi dikî Derda li min zêde dikî Birîna dilê min vedikî Emrê mayî talan dikî Tu gul î ez bilbilê te me Tu Zîn'î ez Memê te me Heta saxbim li dunyayê Tu yaminî ez yê te me Min go ez aşiqê te me Heyrana wan çavên te me Yar ez ji ber evîna te Dilê min bi kul û xem e Tu gul î ez bilbilê te me Tu Zîn'î ez Memê te me Heta saxbim li dunyayê Tu yaminî ez yê te me Pir dixwazim tu yamin bî Şahiya vê dilê min bî Her roj ber min bijî Hevala jiyana min bî Tu gul î ez bilbilê te me Tu Zîn'î ez Memê te me Heta saxbim li dunyayê Tu yaminî ez yê te me
Reklam
Müzeyyen Senar- Dalgalandım da Duruldum
Ne olursun güzelim sevsen beni Yâr deyip de sinene sarsan beni Ne olursun güzelim sevsen beni Yâr deyip de sinene sarsan beni Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni En sonunda sen beni Bir gün öldüreceksin en sonunda sen beni En sonunda sen beni Dalgalandım da duruldum Koştum ardından yoruldum Binlerce güzel sevdim de, sevdim de En son sana vuruldum, en son sana vuruldum Dalgalandım da duruldum Koştum ardından yoruldum Binlerce güzel sevdim de, sevdim de En son sana vuruldum, en son sana vuruldum Yaktın, yıktın, kül ettin, erittin beni Mecnun'a döndürdün, mahvettin beni Yaktın, yıktın, kül ettin, erittin beni Mecnun'a döndürdün, mahvettin beni Aşık gibi sevmezsen, kardeş gibi sev beni Kardeş gibi sev beni Aşık…
Gelme diyecektim, geldin. İyi ettin geldiğine. Nerdeyiz? Bir şehir yanıyor, dikkat et. Tutuşabiliriz, işte ilk ateş gözlerine düştü, sonra dudaklarına, saçlarının arasına kıvılcımlar doldu ışıl ışıl. Yanıyorsun, yanıyorum, yanıyoruz. Aramakla yetinsek bunlar gelmeyecekti başımıza. Yine de memnunum. İyi ettin geldiğine. Taş olup kalmaktansa, ağaç olup yanmak iyi. Ellerini ver, ellerini. Öpüşmeye susadım. Tırnak uçlarından öpmeye başlayacağım seni. Titreme, yanıyorsun.
Konuşun soytarılar Çalgılar susun Daha bitmedi açlar Salınır o eski sularda cüzzam yalnızlığı kirliliklerin Gözün gözü sömürdüğü topraklarda ayıp ve kara Şimdi çoktan terekesi o serüven kahramanlığın O bezirgan mutluluk balık tutar şimdi mor kuytularda Ne de çok özlemişiz gökyüzünü kirsiz sevmeyi