Cansu B.

Cansu B.
Okumak, daha çok okumak gerek...
“Ben şuna inanıyorum ki, herkesin benliğinde kötü bir yön –yaradılıştan kusurlu olan bir yön– vardır. İnsan ne denli çabalarsa çabalasın bunu aşamaz.”
Edebiyat
Reklam
Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!..
Sayfa 54·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsan isteyince mesafenin önemi yoktur.”
Sayfa 34·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsan doğası gereği kibre meyillidir. Aramızda gerçek ya da değil, meziyetlerinden dolayı kibir duygusu taşımayan pek az kimse vardır. Gurur ve kibir kelimeleri çoğunlukla birbirine karıştırılsada da gerçekte başka şeylerdir. Bir insan kibirli olmadan da gururlu olabilir. Gurur daha çok nefsimize karşı duyduğumuz saygıyla ilgilidir;kibir ise başkalarının bize duymasını istediğimiz saygıyla."
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat

Cansu B.

, bir kitap okudu
7/10
·136 syf.·
3 günde okudu
·
2021 19. kitabı
Mark Twain
8.1/10 · 19bin okunma
Reklam