Mehmet

Bunlar benim efendilerim, acımayı bilmiyorlar ve efendiler gibi, yalnız olmak, yanlız ilerlemek, yalnız hüküm sürmek istiyorlar,(...) bense...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vursunlar bana, suratıma tükürsünler, ' ama doğrusu ya, gülmeleri de aynı şeydi, insanı yaralayan dişleri sivri sivri uçları vardı, aşağılama ve acı tatlıydı!
Gerçekten de yokluktan korunmak gerekir. Ama en basit gereksinim olmayan şey karşısında nereye sığınılacaktı ?

Mehmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2020 26. kitabı
Albert Camus
7.4/10 · 1.739 okunma
Kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım Stefan Zweig